20100226

hilang kesabaran

kalau ikut hati, memang aku bagi penendang kat kau.



kalau ikut hati, memang aku rasa nak lempang kau kuat kuat sampai teleng muka tu.



kalau ikut hati, memang aku belasah kau cukup cukup sampai patah tangan kaki.



tapi, aku takkan buat semua tu.






tau sebab apa ?






sebab AKU SAYANG KAU.




aku harap kau tau benda tu.

4 comments:

Iskandar Shah said...

hik3~ benci tapi windu~
^_^
aku mmg penyimpan mohor besar pon~
bukan ko jek~
hahah~ dah nak penoh poket aku nih~
^_^
tak pe, sharing tu caring~
bhahahahah~

Syazura Moktar said...

aku sayang kau lebih laa camni scandal. hahaha :PP

Iskandar Shah said...

bhahah~ tak ley lebeh sgt~ nnt ader orng2 marah~ bhahaha~ ^_^

Syazura Moktar said...

tak nak pun lebih. sikit je. hahahaha