20100202

penaaaatttttt

HADOI. baru first day class dah kepenatan. walaupun cuti dah agak lame, tapi tak cukup gak. mengantuk lagi dalam class. saito sensei, GOMENNE! saye tido tadi. tak tahan sangat dah tahan godaan syaitan malaysia ni. hee. class nihonggo pun ngantuk gak. yang last2 tu. part sakubung. mak oii. rase cam nak suh sesape lempangkan je bagi ilang ngantok. haishhh.


tapi dalam ngantuk2 tu, ade jugak class aku tak tido. class awal2 ngan yoshikawa sensei. fuhhhh segar bugar siot. nasib baik dah kahwin. takde can laa nak ngorat. hahahahahahaha :PP


tapi yang paling penting, hari ni memang menyirap ngan deskmate. tak abeh2 duk ungkit pasal gitar. kalau ikutkan, dah katuk dah die. tapi tak sampai hati plak. nangis kang aku jugak susah. haha. sorry laa deskmate aku kutuk kau kat blog ni. carik pasal lagi ngan aku. rasekan. HUAHUAHUAHUA (gelak kuntilanak).


huaaaarrghhhhh! menguap jap. sorry2. tadi kan, aku g usha gerai2 kat bawah tuh. banyak gak bende yang dijual. beli gak laa sikit. fries dengan air tembikai. boleh tahan laa. sedappp. ni pun tengah mengunyah fries lagi. yummy! EHHHHH! zureq! kau tengah diet laaa. mane boleh makan bende2 tuh! alamak. aku telah melanggar peraturan sendiri. hadoii. sebagai balasan, esok kau tak boleh g lunch. paham zureq?


(angguk kepale sorang2)


hari ni shukudai taklaa banyak sangat. tapi sebab weekend hari tuh aku lupe shukudai butsuri, so malam ni kene siapkan. hantar esok. huii MALASNYE! haa. lagi satu. test beta aku. halamak. hidokatta laa plak rase. cuak kot. tapi sempat aku berborak2 ngan classmate after abes test.


saif : zureq, camne beta kau? aku tengok laju je kau tulis. non-stop. sure gempak gile.


aku : banyak laa kau. aku laju sebab menggigil. aku rase time spm pun aku tak kinchou camni. dasat tak dasatnye penangan sasaki tu haa.


saif : dasat2. haha.


aku pun gelak2 sekali ngan saif. beta2. taktau laa ape jadi kau. mintak2 laa ok. amin :)








p/s : dalam duk marah2 diri sendiri sebab makan, aku masih lagi mengunyah fries. dah2 laa tu zureq oi!

No comments: