20100321

benci benci BENCI



huhhh.

paling tak suka bila masa ni datang. tiap bulan mesti nak datang. sibukkkk je. tapi tak boleh kalau tak datang. nanti abnormal plak. yang tu lagi takut. tapi kalau dia datang sorang takpe. ni datang dengan kawan kawan dia sekali. suka suka hati je. geram betul. dah laa sakit. kalau datang senyap je bleh laa nak terima. tapi ni tak. datang dah laa tak bagitau. main redah je. pastu dengan sakit sakitnya lagi. bila tiba waktu dia nak datang, mula laa sakit sana sini. tu tak betul. ni tak betul. mood swing swing. buat apa pun sume tak betul. badmood je memanjang. haishhh. lagi satu, bila dia datang, banyak extra keje kena buat. tiba tiba kain baju kena basuh guna tangan. dah laa tak suka basuh guna tangan. tapi nak buat macam mane. no other choices. terpaksa. hishhh. geram betul. tolong laa. tak marah kalau nk datang pun. tapi agak agak laa. jangan laa melampau sangat. daripada suka terus jadi benci. iiieee, geramnya !





hey menstrual, I HATE U !

5 comments:

SYAFIQ R.. said...

hahaha...sengal...kalo x nak menstrual..buang rr rahim ko 2....jadi laki..

Syazura Moktar said...

hangguk kau ! mane bleh. aku nak beranak untuk laki aku laaa !

SYAFIQ R.. said...

hahahaha............naseb bek...so,syukur rr ko 2 pompuan....jangan marah lak menstrual cycle ko 2...

~azirul~ said...

lorhh..
bley plak benci menstrual ea!
hahaha..
lawak laa die ni..

Syazura Moktar said...

sya : aku tak marah laa. cume bengang sikit je. hihi :D

azirul : lawak ? HAHAHAHA :DD