20100421

hati panas !



haihhh 
aku panas betul laa 
budak2 zaman sekarang ni
common sense takde langsung
nak bergurau pun agak2 laa
ni melampau plak aku rase
menangis kawan aku kau kejekan
menggigil dahh budak tu
ishhh panas gila hati aku
kitorang perempuan wehh
tolong laa ingat sikit
kau bagi benda yang tak sepatutnya malam2 ni
tak ke bongok namenye
aku dah lame tak marah orang ni
nasib baik roommate dia dah tido
kalau tak
sekarang jugak dia g serang bilik kau
kau tau tak ?
aku memang sumpah bengang tahap dewa kt kau
sebab kau buat kawan aku macam tu
nanti kau
tunggu laa esok
aku bawak bala tentera aku
serang kau sampai puas
argghhhhh !
bodohhhhh




p/s : kalau aku yang kena, memang dah mati kau aku kejekan.

6 comments:

-L- said...

aq terase...

zureqqqqqqqqq said...

apsal kau terase ?

Anisah Rosli said...

lek derr. huhu.
Anda rasa diri anda HOT ?
tekan ON KIPAS ke 32999.

nak hebat lagi ON AIRCOND.
huhuhu, sorry req.
saja nak gurau :)

Iskandar Shah said...

sape zureq??

zureqqqqqqqqq said...

cah : sengal ! hahaha ;D

scandal : dah tau dah kan ?

fawwazu said...

thank you