Showing posts with label bicara amarah. Show all posts
Showing posts with label bicara amarah. Show all posts

20100703

go to hell you bitch !






kau memang
uuurrrrrggggghhhhhhhh !
marahnyaa
terima kasih sebab buat aku menyirap malam ni
rasa macam nk meletup kepala
terima kasih banyak !

20100421

hati panas !



haihhh 
aku panas betul laa 
budak2 zaman sekarang ni
common sense takde langsung
nak bergurau pun agak2 laa
ni melampau plak aku rase
menangis kawan aku kau kejekan
menggigil dahh budak tu
ishhh panas gila hati aku
kitorang perempuan wehh
tolong laa ingat sikit
kau bagi benda yang tak sepatutnya malam2 ni
tak ke bongok namenye
aku dah lame tak marah orang ni
nasib baik roommate dia dah tido
kalau tak
sekarang jugak dia g serang bilik kau
kau tau tak ?
aku memang sumpah bengang tahap dewa kt kau
sebab kau buat kawan aku macam tu
nanti kau
tunggu laa esok
aku bawak bala tentera aku
serang kau sampai puas
argghhhhh !
bodohhhhh




p/s : kalau aku yang kena, memang dah mati kau aku kejekan.

20100321

benci benci BENCI



huhhh.

paling tak suka bila masa ni datang. tiap bulan mesti nak datang. sibukkkk je. tapi tak boleh kalau tak datang. nanti abnormal plak. yang tu lagi takut. tapi kalau dia datang sorang takpe. ni datang dengan kawan kawan dia sekali. suka suka hati je. geram betul. dah laa sakit. kalau datang senyap je bleh laa nak terima. tapi ni tak. datang dah laa tak bagitau. main redah je. pastu dengan sakit sakitnya lagi. bila tiba waktu dia nak datang, mula laa sakit sana sini. tu tak betul. ni tak betul. mood swing swing. buat apa pun sume tak betul. badmood je memanjang. haishhh. lagi satu, bila dia datang, banyak extra keje kena buat. tiba tiba kain baju kena basuh guna tangan. dah laa tak suka basuh guna tangan. tapi nak buat macam mane. no other choices. terpaksa. hishhh. geram betul. tolong laa. tak marah kalau nk datang pun. tapi agak agak laa. jangan laa melampau sangat. daripada suka terus jadi benci. iiieee, geramnya !





hey menstrual, I HATE U !