Showing posts with label bicara tak sedar diri. Show all posts
Showing posts with label bicara tak sedar diri. Show all posts

20100417

flourishesssssss ;)



i memang gilaa babi nak pegi konsert ni u ollss
i dah lama tak pegi menjenguk adik-adik i ni
walaupun dekat je
tapi nak buat macam mane
dah i ni busy je memanjang
obama pun kalah mati dengan i
hailaaa badan
i nak pergi gilaa babi tahap sangap dah ni
tapi elaun i tak masuk lagi !
sape nak bayar tiket i ?!!
OHMYGOD
tension nyee duit belum masuk
mama, tolong sponsor tiket i boleh ?
pleassseeeeee ;D





p/s : i suka laa nama concert ni. rasa macam sedap gilaa ;D

20100201

sugaku ohh sugaku

esok ade test sugaku beta.







nak tau banyak mane aku dah study?







takpelahh. biar aku jawab.







2%.







so, konklusinye. ape je yang aku buat weekend ni? tido and online je ke?







OHMYGOD. zureq, kau memang kene berubah.







p/s : kata ganti diri dah berubah daripada 'saye' kepade 'aku'. nak tau kenape? sebab blog ni aku punye. suke hati aku laa.