20100417

flourishesssssss ;)



i memang gilaa babi nak pegi konsert ni u ollss
i dah lama tak pegi menjenguk adik-adik i ni
walaupun dekat je
tapi nak buat macam mane
dah i ni busy je memanjang
obama pun kalah mati dengan i
hailaaa badan
i nak pergi gilaa babi tahap sangap dah ni
tapi elaun i tak masuk lagi !
sape nak bayar tiket i ?!!
OHMYGOD
tension nyee duit belum masuk
mama, tolong sponsor tiket i boleh ?
pleassseeeeee ;D





p/s : i suka laa nama concert ni. rasa macam sedap gilaa ;D

2 comments:

nisya said...

woi zureq.. hang nk amik ticket yg na?? aku x mampu dowh rm100.. jom amik rm50 jer laa.. kalo leh nk rm20 act.. hak3.. duit jpa x masuk gi.. dh arr duit aku nk abes dh.. huhuhu...

zureqqqqqqqqq said...

aku dah book dah. tiket 50 sudah. kaye sangat plak aku yg tak dapat elaun lg ni. haha ;P